Edificio As Colonias (Boiro) abandonado.

El portavoz de IC Boiro, Manuel Velo, criticó ayer el abandono del edificio de las Colonias, de titularidad municipal y que albergó varios servicios del Concello y a día de hoye sigue abandonado.

Anuncios

ICBoiro denuncia las precarias condiciones de seguridad e higiene del aparcamiento municipal.

ICBoiro advierte que faltan mangueras y extintores contra incendios y los motores que deben ponerse en marcha ante un incendio en el inmueble “non se sabe si están a punto para sofocar un incendio no edificio”. Y señala que la puerta de los habitáculos donde se aloja la maquinaria están abiertas al público, mientras que está cerrada la puerta de los aseos, “hoxe en ruinas, que estaban destinados a dar servicio ao aparcamento e á praza de abastos.

https://www.diariodearousa.com/articulo/barbanza/icboiro-denuncia-precarias-condiciones-seguridad-higiene-aparcamiento-municipal/20180701040758216515.html

BURROS TECNICOS NO CONCELLO DE BOIRO.

No Concello de Boiro os gobernos do PP siempre puxeron burros técnicos para facer urbanismo a sua medida, logo o urbanismo para os demáis freno, tanto que ai casi un ano que non temos arquitecto, é un pouco menos aparellador por xubilación.
Mentras o alcalde Dieste anda de turista por Europa a costa do Concello sen rendir contas.

O PP fai obras carísimas e mal planeadas.

«O PP fai obras carísimas e mal planeadas».
O que nós propoñiamos daquela tiña carril bici e este non, ademais a ponte que está na zona de Barraña acaba cuberta pola auga cando sube moito a marea porque está mal feita.Tiñan que evitar poñer tanta madeira porque se estraga rapidamente e ten moito mantemento e pode acabar quedando abandonado como o paseo marítimo de Carragueiros.

https://www.lavozdegalicia.es/noticia/barbanza/boiro/2018/10/12/manuel-velo-cuestiona-ejecucion-paseo-rio-breiro/0003_201810B12C6994.htm